Proiecte de anvergură

key_projects

Sistemul integrat pentru serviciul de urgenţă Icon Sistemul integrat pentru serviciul de urgenţă

Serviciul de Telecomunicații Speciale

Coordonăm serviciile de urgenţă la nivel naţional, optimizând intervenţiile echipelor operaţionale.

În fiecare lună, gestionăm peste 1.400.000 apeluri. Datorită tehnologiilor implementate, am reuşit să scădem timpul de localizare a victimelor pe hartă și am crescut capacitatea de răspuns a echipelor de căutare pe tot teritoriul României.

Provocări:

  • Lipsa unui sistem național integrat pentru centralizarea apelurilor de urgență;
  • Colaborarea inter-agenții în cazul misiunilor comune;
  • Dificultăți în analizare și auditarea cazurilor istorice.
  • Sistem integrat pentru serviciul de urgenţă naţional
  • Consultanţă Project Management
  • Mentenanţă şi Suport
  • Servicii de coordonare a operaţiunilor pentru echipele operaţionale (poliţie, pompieri, ambulanţe, echipe de căutare şi salvare);
  • Soluţie geospaţială completă, integrată în cadrul sistemelor de analizare GPS cu privire la unităţile mobile;
  • Furnizare de informaţii la locurile de acţiune: hărţi topografice, hărţi de teren, imagini aeriene şi din satelit, hărţi vectoriale, algoritmi de căutare etc.;
  • Integrare cu centre de comandă și comunicații;
  • Posibililtatea de a folosi UAV-uri pentru colectare date din teren;
  • Registru activităţi;
  • Modul de raportare si analytics.

Eficientizarea activităţii Serviciului de Telecomunicații Speciale cu privire la creşterea siguranţei naţionale:

  • Posibilitatea de a modifica sau actualiza informaţii incluse într-o hartă;
  • Posibilitatea de a identifica cu uşurinţă obiectivele pe hartă: unităţi mobile, puncte de interes, adrese şi chiar intersecţii;
  • Posibilitatea de a efectua planuri pentru resursele utilizate pe durata intervenţiei (incluzând resursele umane);
  • Sistem decizional bazat pe funcţii dedicate (ex: identificarea resurselor optime), analiza istoricului, rapoarte, funcţii de simulare (ex: generarea unui incident printr-un alt incident);
  • Arhitectură modulară deschisă care permite interoperabilitatea cu alte aplicaţii similare;
  • Acces rapid și ușor la Serviciul de Urgență pentru toți cetățenii;
  • Colaborare eficientă între agențiile implicate în procesul de urgență prin folosirea unui sistem integrat;
  • Planificare mai bună în situații de urgență și dezastre.

Software

  • Microsoft Windows;
  • Microsoft System Center;
  • Microsoft SQL Server;
  • Microsoft SQL Server Reporting Services;
  • Microsoft SQL Server Analysis Services;
  • ESRI ArcGIS Desktop;
  • ESRI ArcGIS Server;
  • Harta vectorială a României 1:10000;
  • Creare aplicații webGIS și mobileGIS;
  • Microsoft IIS (.NET);
  • Visual Studio;
  • .NET Framework;
  • C#;
  • Silverlight;
  • SignalR;
  • ELO Document Management.