
Orizont
Sistem Integrat pentru Casa Naţională de Pensii Publice
Gestionăm sistemul public de pensii şi asigurări din România (5.500.000 pensionari, 5.600.000 asiguraţi şi 500.000 angajatori), facilitând managementul şi accesul la informaţii şi beneficii.
Cu ajutorul acestui sistem, oferim servicii electronice de consultanţă şi informaţii pentru publicul larg, cum ar fi istoricul carierei. Putem evidenţia incidentele de muncă, repartizăm biletele de tratament pentru pensionari, gestionăm informaţiile privind asigurările obligatorii şi generăm rapoarte şi statistici pentru Casa Naţională de Pensii.
În prezent, peste 2.200 de funcţionari publici utilizează sistemul la nivel central şi în 42 de judeţe din România.
Managementul contribuțiilor de asigurări sociale:
- Preluarea declarațiilor A11, A12, D112 inițiale și rectificative
- Managementul contractelor și declarațiilor de asigurare
- Calculul stagiului de cotizare și emiterea certificatelor de stagiu
- Managementul contribuțiilor la pilonul 2 de pensii
- Executare silită
Stabilirea pensiilor:
- Pensii limită de vârstă
- Pensii anticipate și anticipate parțial
- Pensii de urmaș
- Pensii de invaliditate
- Pensii de serviciu
- Indemnizații
- Pensie socială
- Alte drepturi: ajutor de deces
Plata pensiilor, inclusiv emiterea și transmiterea documentelor de plată
Accidente de muncă și boli profesionale
Managementul și repartizarea biletelor de tratament
Servicii publice online:
- Transmitere online de formulare
- Statistici personale – stagiu de cotizare, situație declarații depuse de angajator (declarația 112), situație contribuție la pilon-ul 2 de pensii, fișa pensionarului etc.
Raportare:
- Indicatori de performanță în timp real
- Rapoarte statistice
- Simulatoare
- Alinierea cu standardele și practicile Uniunii Europene
- Creșterea gradului de satisfacție a cetățenilor în relația cu CNPP
- Furnizarea unui set de servicii electronice pus la dispoziția cetățenilor pentru consultarea, solicitarea, completarea și obţinerea de informaţii online referitoare la sistemul de pensii și asigurări sociale din România
- Informarea în timp real a cetățeanului privind stadiul cererilor depuse
- Reducerea timpului de procesare a cererilor depuse online
- Descongestionarea activităţilor la ghişeele instituţiei prin accesul online la documente
- Creșterea capacității instituției de previzionare a alocării bugetului de pensii
- Accesul rapid la informații statistice cu cheltuielile generate de biletele de tratament, accidentele de muncă, boli profesionale, pensionări de invaliditate.
- Linux (Red Hat, SUSE, Oracle Linux, CentOS)
- Unix (IBM-AIX, HP-UX)
- IBM PowerVM
- Oracle Database
- Oracle WebLogic (Java)
- IBM System X
- IBM Power Systems
- IBM System Storage
- Backup/Restore/Recovery
- Oracle SOA Suite
- Oracle Business Intelligence
- Oralce Identity and Access Management
- Oracle Forms
- Oracle Reports
- Oracle PL/SQL
- ANTLR
Proiecte de anvergură

ERIA - Extinderea și Reabilitarea Infrastructurii de Apă și Apă uzată în județul Argeș

SIM: Sistemul integrat de mediu

SMSUMB – Centrul de comandă și control al municipiului București

WIMS – Sistemul de management în domeniul apelor

eViza - Serviciu electronic pentru vize

SNIV - Sistem Național Integrat pentru Vize
eTerra - Sistemul naţional de evidenţă a proprietăţilor

Revisal - Registrul angajaţilor

Sistemul integrat pentru serviciul de urgenţă

Software pentru scenarii de dezastru

SINCRON - Sistem Naţional de Management al Ariilor Protejate
