Specialişti suport tehnic

experts

Suport tehnicSuntem mereu aproape de clienţii noștri după finalizarea implementării proiectelor și ne asigurăm de funcţionarea soluţiilor noastre la cele mai înalte standarde. Află mai multe despre echipa de specialiști suport tehnic.

Suntem preocupați de relația pe care o avem cu clienții noștri de la începutul colaborării până la final, și chiar mai departe. Prin departamentul nostru intern format din specialiști suport tehnic, ne dorim să continuăm să-i ajutăm pe aceștia și după livrarea soluției dezvoltate.

Colegii din departamentul suport tehnic sunt cei care îndeplinesc funcția de customer care, activitatea lor fiind concentrată în jurul sesizărilor primite din partea clienților și asistarea acestora în folosirea produselor sau a aplicațiilor Teamnet și nu numai.

Pe lângă o atitudine orientată spre client, echipa deține certificări de specialiști suport Oracle, ITIL expert și ITIL foundation. Astfel, înțeleg cu ușurință dificultatea tehnică într-o anumită situație și au capacitatea de a găsi soluții eficiente rapid, interacționând în permanență cu solicitantul.

Echipa este pregătită să ofere suport din categoria L1 end user-ilor care solicită ajutor în utilizarea aplicațiilor parte din produsele noastre, printre care: Situații de urgență, Registru angajați, Produsul integrat de mediu și Sistemul de pensii.