BPO

Competențe BPO
De la consultanţă, audit şi întreţinere, suport tehnic şi închiriere de echipamente, Teamnet oferă clienţilor acces la performanţă, punându-le la dispoziţie serviciile sale de externalizare IT. Echipa noastră de peste 80 de specialişti complet certificaţi pentru procese ITIL asigură securitate, productivitate şi o eficienţă majoră a costurilor, atât pentru hardware cât şi pentru software.

Rezultatele excelente obţinute în cadrul proiectelor dezvoltate sunt susţinute de cei 13 ani de experienţă ai companiei noastre în oferirea de asistenţă tehnică şi servicii de infrastructură de cea mai bună calitate.

Contribuim la perfecționarea și eficientizarea performanţelor sistemelor, acoperind întregul ciclu de viaţă şi întreaga infrastructură a reţelei necesare implementării unui proiect. Asigurăm protecţie ridicată prin salvarea automată a datelor şi inventarierea completă a activelor companiilor.

Infrastructura creată, implementată şi administrată de specialiștii noștri este folosită zilnic de milioane de oameni, atât în România cât şi în străinătate, acoperind domenii diverse precum servicii, petrol şi gaze, financiar, mediu, siguranţă publică, administraţie şi guvernare, agricultură, sănătate, managementul proiectelor, transporturi, educaţie, energie şi utilităţi, industrie sau finanţări UE. Oferim soluţii inovatoare care susţin, protejează şi îmbunătăţesc performanţa organizațiilor care activează atât în sectorul public cat şi în cel privat.

Oferim soluţii personalizate prin integrarea celor mai recente, inovatoare şi avansate tehnologii, cu scopul de a îmbunătăţi productivitatea şi eficienţa clienţilor noştri. Soluţiile propuse pot fi uşor integrate cu alte soluţii de business. Echipa noastră de specialisti IT acordă atenție maximă măsurilor de securitate informatică și transferului sigur de date. Suntem pregătiţi să oferim asistenţă pentru toate tehnologiile, atât pentru hardware (server, stocare, laptop, reţea) cât şi pentru software (sisteme de operare, virtualizare, baze de date, aplicaţii business).

Experienţa vastă acumulată de-a lungul celor peste 100 de proiecte livrate până în prezent ne plasează în faţa competitorilor nostri şi ne ajută să identificăm foarte repede cea mai eficientă soluţie. Putem livra, astfel, proiecte de asistenţă şi infrastructură într-o perioadă foarte scurtă de timp.

Prin centrul nostru de operaţiuni IT cu program non-stop, monitorizăm în permanenţă serviciile clienţilor noştri, oferind asistenţă tehnică prin telefon, e-mail, aplicaţie de ticketing sau pe teren. Operăm în conformitate cu standardele ISO de calitate, management al serviciilor şi de securitate a informaţiilor.