Management procese și infrastructură

top-operatiuni-it

Prin serviciile de management a proceselor și infrastructurii, deschidem noi oportunităţi clienţilor noştri și îi ajutăm să își alinieze ușor procesele de business noilor tendințe. Ne adresăm organizațiilor publice din domenii precum: servicii publice şi guvernare, siguranţă publică, mediu, agricultură, transport, sănătate, energie și utilități, dar și companiilor din mediul privat acoperind toate domeniile de activitate.

Beneficiind de serviciile noastre, companiile pot alege soluțiile de management cele mai potrivite profilului lor, având la îndemână audituri și analize care le ajută să gestioneze schimbările la nivelul proceselor de business, evitând riscurile implicite.

Astfel, echipa noastră de experți contribuie la optimizarea proceselor de business la orice nivel necesar unei organizații, de la oferirea unor servicii si solutii de infrastructura complete, la solutii de guvernanta a afacerii si managementul serviciilor de business (BSM).

  • Design infrastructură;
  • Servicii de capacitate a infrastructurii;
  • Servicii de mobilitate (ex. email pe terminale mobile, tablete);
  • Suita Microsoft (AD, Exchange, Sharepoint);
  • Soluții de migrare/găzduire în cloud.
  • Managementul portofoliului de iniţiative, proiecte şi active: soluţii de management al proiectelor şi al portofoliului de investiţii, optimizarea utilizării resurselor şi alocării bugetului, sisteme executive de tip scorecard (BSC) şi analiza datelor financiare.
  • Managementul cerinţelor de business: soluţii de management al cerinţelor de business atât pentru nevoile strategice, cât şi pentru cele operaţionale.
  • Managementul guvernării, riscului și al conformităţii: soluţii de management al guvernării, riscului operaţional şi proceselor de conformitate, precum conformitatea cu diverse standarde (CMMI, Basel 2/3, SOX, etc.), riscuri financiare, bugetare şi de inventar.

 

  • Automatizarea operaţiilor: soluţii pentru automatizarea sarcinilor operaţionale la diferite niveluri: reţea şi infrastructură, server de aplicaţii, bază de date.
  • Menţinerea nivelului de performanţă şi disponibilitate, managementul schimbării şi al configuraţiei, managementul activelor: livrăm soluții integrate End2End prin care oferim servicii complete specifice managementului serviciilor de business, de la administrarea infrastructurii la managementul performanţei aplicaţiilor (APM), monitorizarea şi diagnosticarea anticipativă în folosul utilizatorilor finali, managementul nivelului serviciului, până la maparea aplicaţiilor, managementul schimbării şi managementul activelor.
  • Managementul serviciilor conform ITIL: soluţii complete şi integrate care răspund următoarelor nevoi şi procese de business: managementul apelurilor (Service Desk), managementul incidentelor, managementul solicitărilor şi problemelor, managementul cunoştinţelor şi lucrări programate de întreţinere, catalog de servicii şi sistem de ticketing interactiv.
  • Servicii de audit şi consultanţă pentru optimizarea proceselor: Servicii de audit, consultanţă şi servicii de administrare pentru proiecte complexe de optimizare a proceselor.
Solicită informații
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.