Produse

produse

Managementul resurselor umane Icon Managementul resurselor umane

Oferim un sistem de management integrat al angajaților, prin care eficientizăm și automatizăm procesele de lucru specifice, oferind soluții pentru diferite tipuri de utilizatori: specialiști în Resurse Umane, manageri și angajați.

 Această soluție îmbunătățește semnificativ capacitatea companiilor de a valorifica aptitudinile propriilor angajați și de a alinia acest potențial cu obiectivele strategice ale organizației. Oferind o automatizare completă a proceselor de resurse umane și asigurând transparența datelor, produsul contribuie la creșterea calității managementului resurselor umane și a eficienței muncii prin reducerea timpului necesar extragerii și procesării datelor.

În funție de specificul rolului pe care îl îndeplinesc, angajatii pot folosi acest produs în mod diferențiat. De exemplu, specialișii în resurse umane utilizează modulele care îi ajută în activitățile administrative și de raportare, în timp ce angajații pot să-și actualizeze singuri informațiile personale în sistem, dar și să urmăreasca progresul unei solicitări sau al unei sarcini de muncă atribuite. Astfel, managerii au la dispoziție un instrument care le oferă o imagine de ansamblu asupra modului și măsurii în care obiectivele companiei sunt aliniate cu interesele și abilitățile angajaților.

Caracteristici

Produsul de management al resurselor umane prezintă o interfață intuitivă și usor de utilizat de către mai multe tipuri de utilizatori, accesul securizat fiind diferențiat pe roluri și tipuri de permisiuni. Sistemul conține o bază de date completă a tuturor angajaților, un registru electronic prin care informațiile pot fi verificate, modificate și procesate cu ușurință, în funcție de nevoia fiecărui tip de utilizator.

Beneficii pentru angajați

- Functionalitățile de tip Employee self-service care permit unui angajat să-și acceseze dosarul personal și să vizualizeze informațiile gestionate de sistem cu privire la datele sale personale, experiența în muncă, situația profesională etc.;

- Depunere de cereri și urmărirea procesului de aprobare;

- Urmărirea sarcinilor de lucru cu posibilitatea listării tuturor acestora pe un flux de lucru.

Beneficii pentru specialiștii în Resurse Umane

- Acces rapid și ușor la datele și procesele dorite;

- Automatizarea proceselor de resurse umane;

- Simplitate în actualizarea datelor unui angajat;

- Eficientizarea precesului de lucru prin funcționalitățile Employee self service

- Istoric angajați de la A la Z: permite stocarea tuturor detaliilor referitoare la un angajat, din momentul depunerii CV-ului, până la plecarea sa din organizație.

Beneficii pentru manageri:

- Creșterea calității managementului resurselor umane;

- Date corecte și transparente referitoare la angajații organizației;

- Configurarea produsului conform necesităților organizației;

- Păstrarea istoricului datelor permite compararea și vizualizarea evoluției în timp a organizației.

  • Java EE;
  • Framework web: Spring;
  • Object Relational Maping: ORM Hibernate;
  • Work-flow editor: jBPM6  (BPMN 2.0 compliant);
  • Web services: WSDL, REST and SOAP;
  • Reporting: Jasper Reports, Spago BI, IBM Cognos BI;
  • Application server: IBM WebSphere, ORACLE WebLogic;
  • Web server: Apache Tomcat.
ANFP

Agenția Națională a Funcționarilor Publici

curtea-de-conturi

Oficiul Naţional de Plăţi şi Contractare (OPCP) şi Curtea de Conturi a României 

guvernul-moldovei

Guvernul Republicii Moldova prin Cancelaria de Stat şi Oficiul de Suport Administrativ

societatea-informationala-si-ministerul-administratie-macedoniei

Ministerul pentru Societatea Informaţională şi Ministerul Administraţiei din Macedonia