Produse

EmerCONF Icon EmerCONF

EmerCONF este un sistem cuprinzator de management al incidentelor de urgenta care ofera sprijin deplin pentru primirea apelurilor de urgenta si alertelor, ajuta operatorul sa evalueze incidentul, propune automat organizatiilor competente pentru interventii de urgenta si resursele necesare pentru interventie si faciliteaza monitorizarea mobilizarii si interventiei.

EmerCONF se bazeaza pe arhitectura 112 a generatiei urmatoare de produse (NG112), un standard dezvoltat la nivel european de catre Asociatia Europeana a Numerelor de Urgenta (EENA). Produsul integreaza deja caracteristici ca eCall si este pregatit sa incorporeze tehnologii noi ca VoIP si mijloace de comunicare sociala. In plus, Teamnet este parte a echipei europene de proiectare si cercetare NEXES care cerceteaza impactul noilor instrumente de comunicare cum ar fi mijloace de comunicare sociala in managementul situatiilor de urgenta.

Caracteristici principale

● Voce si date (SMS, eCall, CAP, TSO) apeluri de urgenta in casutele postale electronice configurabile;

● Functii multiple pentru teleconferinte (deranjamente, setare proprietar apel, mut, apel in memorie/asteptare, conferinte contopite, revenire la asteptarea la rand, cerere de asistenta, schimbarea nivelului conferintei etc.)

● Indrumarea in gestionarea incidentului prin sfaturi si planuri de actiune corelate cu tipul de incident;

● Sprijin in interventii medicale planificate prin alerte programate si o schema particularizata (personalizata) pentru pacienti;

● Planificarea resurselor si echipei pe schimburi;

● Propunere de resurse adecvate pentru interventii;

● Mobilizarea si coordonarea resurselor;

● Monitorizarea interventiei si stadiul misiunii in timp real.

● Monitorizarea tabloului de bord pentru operatorii de apeluri si statistici;

 ● Sistem de management de urgenta al incidentelor flexibil, sigur si scalabil;

● Management eficient al situatiilor de urgenta pentru orice tip de incident;

● Interoperabilitatea comunicarilor care permite comunicarea in cadrul si de-a lungul organizatiilor prin voce si date in timp real;

● Sprijin pentru starea de pregatire si planificarea interventiilor

● Management cuprinzator al resurselor si echipamentului.