EmerSIM
EmerSIM este un sistem de instruire de simulare inovativa pe o masă. Ofera organizatiilor posibilitatea de a simula situatiile de dezastru. EmerSIM ofera posibilitatea de a exersa si evalua planurile de actiune si oportunitatea de evaluare a cunostiintelor operatorului si nivelului de indemanare. EmerSIM functioneaza ca un centru C4IS simulat.
Permite selectarea unui scenariu pre-definit cu incidente si evenimente sincronizate, rapoarte si alte surse simulate de intrari de date.In plus, creaza o experienta realista si exacta pentru participant facand uz de transmisiile TV si radio simulate, scanarea mijloacelor de comunicare sociala si chiar furnizarea de drone. Inteligenta artificiala a aplicatiei EmerSIM adapteaza exercitiul aflat in curs de desfasurare conform actiunilor utilizatorului. Fiecare pas este monitorizat, clasificat si evaluat la final pentru a se furniza organizatiilor feedback-ul necesar pentru imbunatatiri in viitor.
Caracteristici principale
● discutii la masa cu personalul cheie si testari de operatii specifice;
● sisteme bazate pe inteligenta artificiala;
● interactiuni printre participanti bazate pe rolul acestora;
● platforme de mesaje;
● scenarii de dezastre prin canale video, audio, documente si mijloace de comunicare sociala;
● harta tactica interactiva;
● desenarea hartii realiste de resurse si alocarea acestora;
● evaluarea fata de planuri, timpi, prioritizari, alocarea de resurse sau colaborare;
● editorul scenariului.
Beneficii pentru operatori
● dobandirea de experienta practica intr-un mediu care imita o stare de urgenta critica in viata reala;
● folosirea de resurse proprii si planuri de actiune in simulare;
● cresterea comunicarii si colaborarii cu alti operatori sau organizatii;
● obtinerea feedback-ului pentru zonele care necesita imbunatatiri;
Beneficii pentru factorii de decizie (manageri)
● efectuarea discutiilor la masa cu personalul cheie la costuri si cu eforturi substantial reduse;
● evaluarea personalului pe diverse criterii;
● cresterea comunicarii si aptitudinilor de colaborare cu alti manageri sau alte organizatii;
● obtinerea feedback-ului pentru zonele de procese sau a planurilor de actiune care necesita imbunatatiri.