Produse

EmerSIM Icon EmerSIM

EmerSIM este un sistem de instruire de simulare inovativa pe o masă. Ofera organizatiilor posibilitatea de a simula situatiile de dezastru. EmerSIM ofera posibilitatea de a exersa si evalua planurile de actiune si oportunitatea de evaluare a cunostiintelor operatorului si nivelului de indemanare. EmerSIM functioneaza ca un centru C4IS simulat.

Permite selectarea unui scenariu pre-definit cu incidente si evenimente sincronizate, rapoarte si alte surse simulate de intrari de date.In plus, creaza o experienta realista si exacta pentru participant facand uz de transmisiile TV si radio simulate, scanarea mijloacelor de comunicare sociala si chiar furnizarea de drone. Inteligenta artificiala a aplicatiei EmerSIM adapteaza exercitiul aflat in curs de desfasurare conform actiunilor utilizatorului. Fiecare pas este monitorizat, clasificat si evaluat la final pentru a se furniza organizatiilor feedback-ul necesar pentru imbunatatiri in viitor.

Caracteristici principale

● discutii la masa cu personalul cheie si testari de operatii specifice;

● sisteme bazate pe inteligenta artificiala;

● interactiuni printre participanti bazate pe rolul acestora;

● platforme de mesaje;

● scenarii de dezastre prin canale video, audio, documente si mijloace de comunicare sociala;

● harta tactica interactiva;

● desenarea hartii realiste de resurse si alocarea acestora;

● evaluarea fata de planuri, timpi, prioritizari, alocarea de resurse sau colaborare;

● editorul scenariului.

Beneficii pentru operatori

● dobandirea de experienta practica intr-un mediu care imita o stare de urgenta critica in viata reala;

● folosirea de resurse proprii si planuri de actiune in simulare;

● cresterea comunicarii si colaborarii cu alti operatori sau organizatii;

● obtinerea feedback-ului pentru zonele care necesita imbunatatiri;

Beneficii pentru factorii de decizie (manageri)

● efectuarea discutiilor la masa cu personalul cheie la costuri si cu eforturi substantial reduse;

● evaluarea personalului pe diverse criterii;

● cresterea comunicarii si aptitudinilor de colaborare cu alti manageri sau alte organizatii;

● obtinerea feedback-ului pentru zonele de procese sau a planurilor de actiune care necesita imbunatatiri.