Știri

media

PMI Monthly Meeting găzduit de Teamnet

Teamnet a fost gazda evenimentului PMI Romania Monthly Meeting organizat la București, pe 24 iunie, în noul sediu de birouri din Green Gate. Întâlnirea a reunit peste 60 de participanți pasionați de managementul proiectelor și a reprezentat un pas important în consolidarea poziției Teamnet ca jucător puternic pe piața serviciilor de Project Management.

Evenimentul, organizat lunar la inițiativa PMI Romania Chapter în diferite locații din București și din țară, se adresează tuturor companiilor și persoanelor interesate să dezbată problemele, soluțiile, dar și noutățile din domeniul project management, implicându-se în dezvoltarea profesiei de Manager de Proiect.

Tema ediției găzduită de Teamnet, O nouă perspectivă asupra satisfacției clientului, a generat o discuție fructuoasă în rândul participanților, oferindu-le oportunitatea de a interacționa și a-și împărtăși experiențele dobândite în relația cu clienții și gestionarea de proiecte.

Lucian Nănău, Head of Project Management în cadrul grupului Teamnet, a arătat care este rețeta succesului unui proiect, subliniind că la nivelul companiei există o echipă numeroasă de project manageri, care desfășoară peste 60 de proiecte complexe. “Pentru succesul fiecărui proiect este nevoie de planificare, alocarea eficientă a resurselor, dar mai ales să ne cunoaștem clientul și să-i depășim așteptările. Aceasta este adevărata și completa rețetă a succesului unui proiect. Aceasta este și rețeta noastră, în Teamnet: lucrul cu clientul”, a declarat Lucian Nănău.

O perspectivă originală asupra satisfacției clientului în proiecte, incluzând metafora “to dance or not to dance…with the customer”, a fost prezentată de Ermil-Mihai Diaconescu, Project Division Director în Teamnet Group. Legătura dintre tango – proiect – satisfacția clientului a fost una inovativă, care a determinat un dialog productiv în cadrul panel-ului de discuții. Multe idei valoroase au rezultat în urma dezbaterilor, incluzând subiecte deosebit de interesante, precum: strategii de comunicare în relația cu clienții, gradul de implicare a clienților în derularea proiectelor, sau instrumente de măsurare a satisfacției clienților.

Din 2010 până în prezent, departamentul de Project Management din cadrul grupului Teamnet a dezvoltat numeroase proiecte în diferite arii de expertiză. Siguranță publică, mediu, transporturi, agricultură, servicii publice și guvernare, sănătate, energie și utilității sunt doar câteva dintre industiile în care specialiștii Teamnet realizează proiecte de magnitudine, care duc la dezvoltarea societăţii şi la creşterea competitivităţii clienţilor.

Cu o vastă experiență de 13 ani în implementarea de proiecte IT&C, consultanță în afaceri și project management, Teamnet are peste 600 de angajați și o cifră de afaceri de 71 milioane de euro la sfârșitul anului 2013.

Înapoi