Externalizare IT

top-operatiuni-it

Accesul imediat la cei mai buni specialişti IT este o realitate. Oamenii cu certificări tehnice din cadrul companiei noastre pot începe lucrul imediat, indiferent de tipul de proiect.

Echipele noastre de specialiști și-au dovedit eficiența în anii de experiență în care au realizat lucrări la nivelul excelenței.
De asemenea, o altă realitate este reducerea costurilor pentru IT și controlul acestora. Compania noastră se concentrează mai mult pe profit și creșterea semnificativă a productivității afacerilor clienților noștri, companii publice și private din următoarele industrii: servicii publice şi Guvernare, siguranţă publică, mediu, agricultură, transport, sănătate, energie și utilități.
Din acest motiv, specialiștii noștri acționează fără cheltuielile mari generate de echipamente scumpe sau de implicarea mai multor oameni dedicați domeniului IT din companie.

  • Helpdesk;
  • Administrare echipamente birou;
  • Managementul incidentelor;
  • Administrarea credențialelor și al accesului utilizatorilor la servicii.

Echipa noastră de suport acționează ca punct unic de contact pentru toate serviciile pe care le oferim. Prin monitorizarea continuă a serviciilor şi a activelor, managementul incidentelor şi procesele de urmărire a cererilor, minimizăm întreruperile serviciilor şi pierderile financiare, contribuind astfel la creșterea veniturilor clienţilor noștri şi a satisfacţiei utilizatorilor.

  • Managementul problemelor;
  • Mentenanță anticipatorie;
  • Managementul schimbării și al implementării;
  • Servicii de operare și automatizare a infrastructurii informatice;
  • Administrare servere Windows, Linux și AIX;
  • Administrare rețele virtuale private, rețele locale și rețele fără fir.

Oferim servicii avansate de asistenţă tehnică, în conformitate cu Acordul privind nivelul de calitate a serviciilor (SLA). Prin aplicarea proceselor de gestionare a problemelor și schimbării, reducem perioadele de întrerupere a activității în cazul producerii unor incidente și riscurile asociate activităților de implementare a unor modificări la nivelul sistemului IT. Derulăm activități anticipative pentru prevenirea degradării serviciilor oferite clienților noștri. Prin activități de identificare și gestionare a accesului garantăm confidențialitatea și integritatea datelor și serviciilor.

Servicii de externalizare pentru testarea manuală şi automată, testarea funcţională, de performanţă şi de securitate.

Solicită informații
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.